Menu pastruese dhe anti-alergjike

Food frame, background or healthy food concept on a vintage background, top view
diet1

Kjo menu është një shembull i fuqisë për reduktimin  e toksinave dhe alergjive. Doza e dhënë në receta janë për një person.

Mëngjes:
Muesli me drithëra, rrush të thatë, bajame, fara susami, luledielli, fara lini dhe fara kungulli.

Tërshërë me qumësht soje (në dimër) ose qumësht bajame (në verë).

Snack:
Një mollë

Infusion:
Vendoseni në një tigan 250 ml ujë. Vendoseni të ziejë, fikeni, dhe futni 1 lugë çaji me çaj jeshil, disa kokrra trëndafili të egër dhe disa gjethe rozmarine. Mbulojeni dhe lëreni të mbuluar për disa minuta. Ëmbëlsojeni me mjaltë ose shurup panje.

Drekë:

Sallatë me vezë thëllëze
Përgatitja e një sallatë të vogël me rukola, spinaq, sallatë jeshile, karrota në shirita. Shtoni 4 ose 5 vezë thëllëze të ziera për 3 ose 4 minuta, të ftohura në ujë të ftohtë, pastrojeni nga lëvozhga dhe priteni në gjysmë në anën e gjatë. Marinoni sallatën me pak uthull balsamike dhe vaj ulliri ekstra të virgjër.

Tortë me mel:
Gatuani melin, rreth 70 gram, pasi ta keni skuqur pak në vaj ulliri, duke shtuar një sasi të lëngut të perimeve të barabartë dy herë të vëllimit të saj. gatuajeni rreth 20 minuta. Në një tavë vendosni një letër kuzhine me vaj ulliri dhe spërkateni me galetë buke. Në një tigan skuqni me pak  kripë një të tretën e një prasi dhe 1 angjinare të prerë në copa të vogla. Pas disa minutash, shtoni vaj ulliri dhe skuqeni edhe pak. Në një tas bashku me melin dhe perimet dhe vendoseni mbi tavën ku keni hedur galetën bukës përgatitur. Në fund mbulojeni me galetë buke dhe vaj ulliri. Piqeni për rreth 20 minuta.

Snack:
Një kokërr dardhë
Infuzion me çaj mente

Darkë:
Supë Miso
Njomni në ujë një fletë algë deti nori rreth 2 cm. Kur të zbutet, pas rreth 10 minutash, priteni në shirita. Pritni në feta një kokërr qepë dhe vendoseni në një tenxhere me algën nori dhe një filxhan ujë. Pas 20 minutave të gatimit shtoni një karrote të prerë dhe gatuajeni për një minute më shumë. Pastaj shtoni 1 ose 2 gjethe jeshile (spinaq, lakër), gatuajeni një minutë. Merrni 2 lugë nga lëngu i gatimit dhe tretni një lugë Miso. Shtoni Mison e tretur në tenxhere dhe lereni të pushojë për disa minuta të mbuluar. Shërbejeni të nxehtë.

• Shënim: mund të ndryshoni perimet në këtë recetë në varësi të sezonit dhe shijeve tuaja.

Hummus me perime:
Njomni  70 gram qiqra për rreth  10-12 orë. Shpëlajini me ujë të bollshëm dhe ziejini në një tenxhere me presion me një fletë  alga deti për 2 orë. Algat i bëjnë qiqrt më të tretshme. Përzieni qiqrat e shtypura me vaj ulliri ekstra të virgjër, 5 ose 6 kokrra kaperi, pak lëng limoni, salcë soje dhe ujë nga zierja e qiqrave nga mjaftueshëm sa të krijohet një krem i butë. Shërbejeni hummusin me perime ose bukë të thekur dhe pite arabe. Ajo mund të përdoret gjithashtu si shije për makarona ose oriz.