Si nisi rrugëtimi i markës Neranxi tri dekada më parë!

Nëse merr përsipër të tregosh se si mbiemri i një familjeje të nderuar nga Himara, u bë markë në industrinë ushqimore, duhet patjetër të rrëfesh një copëz histori nga Shqipëria e viteve të para të tranzicionit.

Shqipëria e pas viteve 90-të, ishte një realitet krejt i ri për banorët e saj dhe për qasjen e saj ndaj botës, asaj “Molle të ndaluar” për gjysëm shekulli, si pasojë e diktaturës dhe regjimit komunist të instaluar në vend. Tashmë shqiptarët ishin të lirë dhe kjo ngjante me një rilindje, por se çfarë duhej të bënte secili prej nesh me këtë liri, se si do të orientoheshin jetët tona pas ndryshimeve të mëdha, mbetej një dilemë e madhe. Pluralizmi solli lirinë e secilit për të jetuar si të donte, por solli edhe lirinë e tregut, shoqëruar me një kaos të madh. Ekonomia e centralizuar kishte bërë që njerëzit veçse të endërronin se si mund të ishte të drejtoje një sipërmarrje private, por se si mund të bëhej ajo në realitet, ishte diçka e vështirë për tu imagjinuar, e akoma më e vështirë për tu realizuar.

40 Location

Lorem ipsum dolor sit amet, consec adipiscing elit.

NERANXI POGRADEC

Adresa: Lagjia nr 2, Rruga “Rinia”, Pallati 153

NERANXI KORÇË

Adresa: Bulevardi “Fan Noli”, Zona Kadastrale 8564, Nr. Pasurie 2/469

NERANXI BERAT

Adresa: Rr. “Ismail Lleshi” (ku bashkohet me rr. kryesore “Antipatra”), Godina 3/1

NERANXI GJIROKASTËR

Adresa: Lagja “18 Shtatori”, Rruga “Rauf Fico”

NERANXI SARANDË

Adresa: Lagja nr 3, Rruga Abedin Dino, Pallati nr 121

NERANXI VLORË

Adresa: Lagjia “Pavarësia”, Rruga “Nermin Vlora”, Nr 12

NERANXI FIER

Adresa: Lagjia “Liri”, Rr. Jakov Xoxa, pranë shkollës “Penellopi Pirro”, Nr. 16

NERANXI LEZHË

Adresa: Bulevardi “Gjergj Fishta”, Godina nr. 9, Hyrja nr 2, Kati I 1-rë

NERANXI SHKODËR

Adresa: Rruga Mbreti Gent, Përballë me Jumbo

NERANXI ELBASAN

Adresa: Rruga 11 nentori, prane Fibank

NERANXI DURRËS

Adresa: Lagjia nr. 4, Rruga “9 Maji”, ish-Fabrika e Miellit, ish-Centrali

NERANXI ISHULLI TEG

Adresa: Brenda Qendrës Tregtare “Tirana East Gate”, përballë me Spar.

NERANXI BRRYLI

Adresa: Rruga “Hoxha Tahsim”, Zona Kadastrale 8150, Nr.4/174+2-15

NERANXI RRUGA E ELBASANIT

Adresa: Bulevardi Bajram Curri, Rruga e Elbasanit, Pallati nr 152/4, Kati i 1-rë

NERANXI PAZARI I RI

Adresa: Rruga Shinasi Dishnica, pranë Sheshit Avni Rustemi tek Pazari I Ri

NERANXI RRUGA E BARRIKADAVE

Adresa: Rruga e Barrikadave, tek 9-katshet

NERANXI SHESHI WILLSON

Adresa: 068 48 53 354

NERANXI 21 DHJETORI – PAKICA

Adresa: Rruga “Muhamet Gjollesha”, Nr 84/2

Neranxi 21 Dhjetori – Shumica

Adresa: Rruga “Muhamet Gjollesha”, Pallati nr. 158/1

Neranxi Prizren

Adresa: Rruga Remzi Ademaj, 200m pasi kalon Komunën e Prizrenit (afër IPKO qëndrore Prizren)

Neranxi Peje

Adresa: Rruga Bekim Berisha, përballë shtëpisë së mobiljeve MOBin

Neranxi Prishtine

Adresa: Magjistralja Prishtinë – Fushë Kosovë, nr.84, (200m pasi kalon kazermën Adem Jashari)

Cilësi dhe siguri

Kompania siguron standardet HACCP dhe IFS të cilat përfaqësojnë kriteret e njohura nga zinxhirët kryesorë evropianë dhe ndërkombëtarë të shpërndarjes së ushqimit.

Kontrolli i përpiktë dhe menaxhimi i përgjithshëm i lëndëve të para, furnitorëve, proceseve dhe produkteve të gatshme janë baza e evolucionit të kompanisë dhe pritshmëritë e klientëve më të vëmendshëm. Falë një ekipi të brendshëm profesionistësh, me njohuri shumëdisiplinore, kriteret e standardeve plotësohen dhe ngrihen në nivele gjithnjë e më konkurruese.

Misioni dhe vlerat e Kompanisë Neranxi!

Përcaktimi i misionit dhe vlerave, janë themelet e një kompanie, mbi të cilat ajo ndërton gjithë rrugëtimin e saj. Këto dy aspekte, përcaktojnë identitetin e saj, si dhe objektivat afatshkurtra, afatmesme dhe afatgjata. Nëse për strategjinë thamë se ka qenë gjithnjë në dinamikë, misioni dhe vizioni mbeten po ato në thelb.

Misioni i markës Neranxi ka të bëjë vetëm dhe ekskluzivisht me konsumatorin dhe ky mision ka qenë i tillë që në ditët e para të rrugëtimit të saj. Edhe kur punohej me dy dyqane e një magazinë, edhe sot që është krijuar një infrastrukturë gjigande, pavarësisht strategjive të ekspansionit apo lëvizjes me hapa më të ngadaltë dhe të sigurtë, misioni nuk ka ndryshuar, pasi sytë janë gjithmonë aty, tek konsumatori.

“Neranxi” nuk ka dashur asnjëherë që të konceptohej si një dyqan që hap qepenat në mëngjes dhe i mbyll në darkë, për të bërë më pas bilancin se sa u fitua sot. Neranxi nuk ka dashur dhe aspiruar asnjëherë që t’i qaset klientit si një kompani që shet. Misioni i tij ka qenë shumë më tepër se kaq.

Kompania Neranxi ka synuar që nëpërmjet aktivitetit të saj, të promovojë një jetë të shëndetshme, të edukojë kulturë të ushqyeri që siguron një jetë të gjatë dhe pa sëmundje, duke besuar fort se cilësia e jetës fillon dhe mbaron në tavolinë. Kjo ka qenë arsyeja që në Kompaninë Neranxi punojnë kaq shumë specialistë të fushave të ndryshme duke filluar me ata të kulinarisë (shefa kuzhine, pasticierë, barmanë etj), specialistë të nutricionit, shkencëtarë, biologë, kimistë etj. Gjithçka në funksion të këtij misioni të madh.

Dhe pikërisht për këtë arsye, u hap 13 vite më parë Instituti Kulinar Neranxi, ku diplomohen specialistët e kulinarisë, me njohuri jo vetëm kulinare, por në të gjithë sferën që përfshin shkenca e të ushqyerit. Ky ka qenë një investim i jashtëzakonshëm, në mënyrë që dy shtyllat kryesore, tregtim dhe edukim, të ecin gjithmonë përkrah njëra tjetrës.

Falë këtij informacioni të gjerë e të vazhdueshëm që kemi shpërndarë në këto tre dekada, sot një klient e ka gati të pamundur të mos bëjë diferencën mes një produkti cilësor ose më pak të tillë.

Prandaj misioni ynë është në të njëjtën kohë edhe vlera e markës tone; qasja e ndershme ndaj klientit, pa aspiruar asnjëherë për fitime të shpejta e të lehta, me koston e rrezikshme të humbjes së besimit të klientit.

Klienti është vlera dhe aseti më i madh që ka një kompani.

Nëse e vendosim atë si prioritet, nuk devijojmë asnjëherë as nga misioni dhe as nga vlerat. Prandaj forca e markës “Neranxi”, është klienti i saj besnik.

Jo vetëm shitje, por edhe trajnim klientësh!

Gjatë aktivitetit të saj, “Neranxi” ka kryer një mision të jashtëzakonshëm edukimi për të ndërgjegjësuar specialistët e kulinarisë mbi cilësinë dhe shumëllojshmërinë e produkteve të tyre. Në çdo bar, restorant, fast-food, pastiçeri, xhelateri, katering etj, krahash produkteve të kësaj kompanie, ka mbërrituar edhe asistenca teknike e mjeshtrave tanë, për një shërbim ekselent i cili është çmuar shumë nga klientët tanë dhe natyrisht benefitet e saj i ka shijuar konsumatori. Pikërisht për këtë arsye kjo iniciativë ka shkuar edhe më tej me çeljen e 13 viteve më parë, të shkollës së kulinarisë “Instituti Kulinar Neranxi” nga ku çdo vit diplomohen specialistë nga të gjitha fushat.

 

Panairet e përvitshme profesionale të cilat bëhen në ambientet e kompanisë, kanë hyrë tashmë në axhendën e punëve të rëndësishme të “Neranxi”-it, një investim shumë i madh ky për klientët tanë dhe një mundësi e mirë për tu takuar dhe bashkëpunuar edhe me klientë të rinj. Mbas 14 vitesh që organizohen këto panaire, mund të themi që ka qenë një punë që ia ka vlejtur.

Edhe pse sot pas 30 vitesh, Kompania “Neranxi” ka bërë një shtrirje të aktivitetit të saj në përmasa të paimagjinueshme, ajo çka diskutohet për ditë dhe për të cilën punohet fort, është konsolidimi i aktivitetit ekzistues, por edhe zgjerimi i tij akoma më shumë në të ardhmen. Tashmë konsumatori mbetet vazhdimisht në pritje të risive tona, dhe ne punojmë fort që t’ju a sjellim ato.

3400 Produkte

Lorem ipsum dolor sit amet, consec adipiscing elit.

134 Distributore

Lorem ipsum dolor sit amet, consec adipiscing elit.

Cmimet me te mira

Lorem ipsum dolor sit amet, consec adipiscing elit.

Cilësi dhe siguri

Kompania siguron standardet HACCP dhe IFS të cilat përfaqësojnë kriteret e njohura nga zinxhirët kryesorë evropianë dhe ndërkombëtarë të shpërndarjes së ushqimit.

Kontrolli i përpiktë dhe menaxhimi i përgjithshëm i lëndëve të para, furnitorëve, proceseve dhe produkteve të gatshme janë baza e evolucionit të kompanisë dhe pritshmëritë e klientëve më të vëmendshëm. Falë një ekipi të brendshëm profesionistësh, me njohuri shumëdisiplinore, kriteret e standardeve plotësohen dhe ngrihen në nivele gjithnjë e më konkurruese.

Import “Made in UE”, por pa harruar promovimin “Made in Albania”!

Sot Kompania “Neranxi” ka disa linja prodhimi dhe përpunimi bashkëkohore, ku aktiviteti më i madh ka të bëjë kryesisht me përpunimin dhe paketimin e erëzave dhe frutave të thata dhe fakti që “Neranxi” zgjedh vendet e origjinës me cilësinë më ekstra të këtyre produkteve si dhe i sjell ato në sasi të mëdha, bën që ajo të jetë lider në treg falë cilësisë dhe çmimit konkurrues, duke zgjeruar çdo vit edhe gamën e tyre.

Çdo vit ka shënuar një risi në aktivitetin e “Neranxi”-t dhe kjo ka ardhur pikë së pari nga kërkesat gjithnjë e në rritje të konsumatorëve dhe punës së madhe të kësaj kompanie për të mbetur lider në treg përballë konkurrencës. Gjithashtu Kompania Neranxi ka përzgjedhur me kujdes prodhimet nga Shqipëria dhe Kosova, në mënyrë që konsumatori të gjejë nën markën “Neranxi” edhe produktet vendase të cilësisë më të mirë.

Lëndët e para dhe produktet e pasticerisë dhe bareve, kryesisht të importuara dhe të përzgjedhura si më të mirat në vendet e BE-së, janë më të preferuara e bizneseve dhe konsumatorëve shqiptarë, por edhe të rajonit.

Lëndët e para dhe produktet e kuzhinës kanë qenë gjithmonë në fokusin e kompanisë “Neranxi” dhe këtu nuk bëhet fjalë vetëm për të zhvilluar thjesht kuzhinën që ne njohim, por ambicia ka shkuar edhe më tej duke eksploruar kultura të ndryshme kulinarie nga kontinente të largëta. Kështu, pak vite më parë konsumatori shqiptar ka patur mundësi të njohë shijet alternative të kuzhinës meksikane dhe asaj aziatike, falë punës së madhe të bërë jo vetëm në importin e produkteve, por edhe në mësimdhënien e profesionistëve, të atashuar pranë kësaj kompanie dhe asistencës së vazhdueshme pranë bizneseve të hoteleri-turizmit.